ابزار وبمستر

ترجمه درس اول عربی پایه نهم :: جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

ترجمه درس اول عربی پایه نهم

MH-BEHZADI | چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ | ۱۹ نظر

به نام خدا


برای نمایش بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید.


معنی ص 2:

سال تحصیلی جدید آغاز می شود.دانش آموزان (پسر)و دانش آموزان (دختر)با شادمانی به سوی مدرسه می روند.آنها کیف هایشان را حمل می کنند.خیابان ها با پسران و دختران پر شده.فصل درس خواندن و نوشتن و فصل دوستی و راستی بین دانش آموزان شروع می شود.

معانی شعر صفحه 3:

سخنم را با نام خدا آغاز می کنم    ،    پروردگارم را به هنگام برخاستن یاد میکنم.

درس هایم را با نام خدا آغاز می کنم   ،    پروردگارم را به هنگام نشستن به یاد می آورم.

کتابم را با نام خدا می خوانم   ،   از پروردگارم در حل سختی هایم در خواست می کنم.

کتابخانه یمان نور و زندگی    ،    در آن دعاست،در آن نماز است.

در آن علم هاست در آن کامل شدن است   ،     در آن گنج هاست،در آن زیبایی است.

از آن دانش آموزان فارغ التحصیل می شوند    ،    و در آن دانایان درس می دهند.

کتابهایم نور های آسمانی است   ،     مهربانی گنج است مانند دارو

کارهایم را با نام خدا شروع می کنم    ،     اسم خدای من شادی ام را زیاد کرد



امید وارم به کارتون اومده باشه

نظرات  (۱۹)

***♡♥♡***
عالی بود
سلام عالییی بود . خیلی به کارم اومد
بدرد نخور اشغال
بسیارعالی ممنون ازعوامل
  • امیرحسین
  • ببخشید ولی مسخره بود



    مرسی
    خیلی چرت بوداه
    خیلی خوب بود
    مسخره ها ترجمه تون مشکل داره
    خیلی خری
    توی صفحه ۳ خط ۵ کامل شدن نیست کمال هست این درسته و تو خط ۶ حکیمان نیست دانایان درسته و توی خط ۷ قبل از کتاب هایم باید اول آگاه باش باشه بعد اون و خط ۸ بیتودوم کامل غلطه درستش اینه زیرا اسم خدای من شادی ام را زیاد کرد
    بد نبود اما اگه معنی تمرین هاش هم بود بهتر می شد
    پاسخ:
    حق با شماست :) 
    اشکالات  داشت ولی بازم ممنون 
    پاسخ:
    معذرت

    ممنون خیلی هم خوب بود هر کس بدردش نخورده بی احترامی هم نباید بکنه
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست من❤️
  • 🌺🍃zahra🍃🌺
  • خوب بود.مرسی💜

    عالی دمتون گرم

    ممنون بابت زحمتتون

    برای من که خوب بود ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی