ابزار وبمستر

جواب تمرین های درس دوم قرآن پایه نهم :: جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

جواب تمرین های درس دوم قرآن پایه نهم

MH-BEHZADI | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۳۲ نظر

به نام خدا


برای نمایش بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


فعالیت

به علت محدودیت های تایپی کلمات تایپی نوشته نمی شود.

فعالیت

معنای این ترکیب ها و عبارات قرآن را بنویسید.

جواب ها با علامت ج مشخص است.


1-ج :سوگند به کتاب روشنگر

2-ج :قطعا ما نازل کردیم آن را

3-ج :در شبی مبارک

4-ج :قطعا ما بودیم بیم دهنده

5-ج :کاری از نزد شما

6-ج :قطعا ما بودیم فرستنده

7-ج :رحمتی از پروردگارت

8-ج :شنوای دانا

9-ج :زنده می کند و می میراند

10-ج :پروردگار پدران پیشین شما

 انس با قرآن در خانه

ب)-ترجمه آیات 1 تا 8 سوره دخان را کامل کنید.

1-ج :حا میم

2-ج :قسم به کتاب روشنگر

3-ج :قطعا نازل کردیم آن را در شب مبارک

4-ج :قطعا ما بودیم بی دهنده

5-ج :در آن (شب)هر کار مهمی(از سایر کار ها)جدا و تعیین تکلیف می شود.

6-ج :کاری از نزد ما

7-ج :قطعا ما بودیم فرستنده

8-ج :رحمتی از پروردگارت

9-ج :قطعا او شنوای داناست.

10-ج :پروردگار آسمان ها و زمین و آنچه میان آنهاست.

11-ج :اگر یقین دارید.

12-ج :نیست خدا جز او

13-ج :زنده می کند و می میراند.

14-ج :پروردگار شما و پروردگار پدران پیشین شما

ج-از صفحه 497 قرآن کریم چند عبارت آشنا یافته،همراه با معنا بنویسید.

1-ج :اگر راستگو هستید.

3-ج :قطعا آنها گنه کار بودند.

4-ج :ولیکن بیشتر شان نمی دانند.

د-در صفحه 498 قرآن کریم،خداوند جایگاه و مقام ارزشمند متقین در بهشت را توصیف کرده است.این مجموعه را بیابید و دو آیه از آن را همراه با معنای آن بنویسید.

جایگاه متقین در بهشت

ترجمه:قطعا پرهیزکاران در جایگاهی امن هستند،در باغ ها و چشمه سار ها.


امید وارم به کارتون اومده باشه


نظرات  (۳۲)

ممنون ولی کاشکی متن عربی اش را هم میگذاشتید چون کتاب عربی اش را هم خواسته است
پاسخ:
به خاطر محدودیت های تایپی نمی توانیم
خیلی ممنون اصلا حوصله نداشتم فقط ای کاش عربیش هم بوداون جوری خیلی بهتر بود ولی بازم ممنون خیلی کمکم کرد
خیلی ممنون
خیلی خوب بود اما جلسه دومش رو هم بزارید لطفا.
کاشکی بقیه اش راهم می گذاشتید خیلی کم است
ممنون ...خیلی خوب بود!!  
اما چرا جواب تمرینات جلسه دوم  درس 2 نیست؟؟؟
سلام من  میتوانم جواب هر سوالی از پایه نهم دارین بپرسین من دبیر همه درس های پایه نهم هستم

سلام من  میتوانم جواب هر سوالی از پایه نهم دارین بپرسین من دبیر همه درس های پایه نهم هستم برای پرسیدن هر سوال به جیمیل armansezideh14@gmail.comمراجعه نمایید من جواب سوال راحل میکنم و به شما میدهم

 

سلام من  میتوانم جواب هر سوالی از پایه نهم دارین بپرسین من دبیر همه درس های پایه نهم هستم برای پرسیدن هر سوال به جیمیل armansezideh14@gmail.com  مراجعه نمایید من جواب سوال راحل میکنم و به شما میدهم

3پاس
سلام
در جواب یکی از دوستان گفته بودین به خاطر محدودیت های تایپی نمی توانید متن عربی را هم نویسید
من را اگر قابل بدانید میتوانم به شما در تایپ کردن وبلاگتون کمک کنم
به من ایمیل دهید تا با شما برای همکاری صحبت کنم

  • ******************
  • مرسی عالی بود
    خیلی خوب بود ها .ولی خب چرا درسای بعدی نیس؟؟ اونارم بزارید دیگه لطفا :(
    مرسی
    مرسی مرسی مرسی واقعا خوب بود 
    kheyliiiiiiiiiiiii ham khooooooooooooooob
    ???????????????????????????????????????????dars haye bishtar nadarid
    خوب بود درس های دیگه رئ هم لطفا بزارید ممنون
  • امیرحسین
  • سلام میشه درس شش رو سریع بزارین ضروریه...

    لطفا همه درسای قرآنو بزارین خیلی لازمه😶ممنون
    Faqst hamin  baqiasho nadarin

    چرا عین بچه اولی ها حرف میزنید xD  خوب است چیه باو خوب بود

    عالییییییییییییییییییییییی
    مرسی ولی معنیابه متن عربی کتاب نمیخورد کلا گیج شدم  دبیرمونم که معنیارومیگفت بدترگیج شدم چون فعل هاومعنی ها و اینا باهم مغایرت داشت وااااااقعاقاطی کردم .....بازم ممنون که وقت گذاشتین و نوشتین
    kheily khob bod dameton garm
    kash...tamome...darsaro...bezarin...mamnoon...misham
    ممنون از کمکتون فقط کاشکی عبارت های عربیشم تایپ میکردین
    Very good ; )
    mamnon
    ای کاش بیشتر بود
    فردا امتحان ترم دارم هیچی نخوندم جوابای درس7رو هم ندارم
    اما همینم عالی 🌈🌈🌈🌈
    مرسی خوب بود کاش عربی ها هم بود
    سلام خوب بود ولی کاش جلسه دوم هم بود☺

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی