ابزار وبمستر

معنی درس 8 عربی پایه نهم :: جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

جوابگو-پاسخنامه کامل تمارین و فعالیت های درسی

گام به گام دروس | رفع اشکال ،مقاله،پاسخ نامه،نکات کنکوری،جواب بخش های مختلف درسی

معنی درس 8 عربی پایه نهم

MH-BEHZADI | سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

معنی درس 8 عربی پایه نهم

ترجمه درس 8 عربی نهم

به نام خدا


معنی درس 8 عربی پایه نهم


ترجمه درس هشتم عربی پایه نهم

گفت و گو بین زائر و راننده


________________
 گفت و گویی میان زائر و راننده تاکسی


 سلام برشما (درود بر شما)

 درود و رحمت و برکات خدا بر شما باد.
کجا می روید؟

 به موزه مکه مکرمه می رویم.

خوش آمدید. بفرمایید. سوار شوید.

________________

 چند ریال از ما می گیری؟ -

چهل ریال. -

کرایه گران است. ما سه نفریم.

ببخشید؛ سی ریال. برای هر زائری ده ریال.

آیا پول ایرانی می پذیرید؟
- بله؛ اشکالی ندارد ای جوان ها، آیا شما ایرانی هستید؟
بله و شما اهل کجا هستید؟
من پاکستانی هستم و اینجا کار می کنم. در میهنم در مزرعه کار می کردم. -
 آیا تا حالا موزه را دیده ای؟
- نه؛ ندیده ام. فرصت ندارم. (فرصتی ندارم)

چرا به آنجا نرفته ای؟

زیرا من از صبح تا شب کار می کنم.

ببخشید. ساعت چند است؟

 ده تمام. 


همراه ما بیا. سپس باهم برمی گردیم.

آیا می پذیری؟ (قبول می کنی؟)

نه؛ نمی توانم. بسیار سپاسگزارم.

________________

 آثار چاه زمزم؛ عکس های دو حرم و مقبرة (قبرستان) بقیع؛ و آثار زیبای دیگری.

به خاطر توضیحات سودمندتان (مفید شما سپاسگزارم. - وظیفه بود، تشگر لازم نیست.


منبع و نویسنده مطلب:راهنمای معلم

چاکریم رفقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی